Самостійна навчальна діяльність студентів
Мета самостійних занять:
· поглибити і розширити знання студентів по основних розділах
Програми, дати їм в певній системі підібраний учбовий матеріал.
Робоча навчальна програма по фізичному вихованню, разом з навчально-тренувальним розділом, передбачає теоретичний розділ, що формує світоглядну систему науково-практичних знань і методико-практичний розділ, що забезпечує оволодіння методами і способами фізкультурно-спортивної діяльності для досягнення учбових, професійних і життєвих цілей особи.
Курс фізичного виховання технікуму організовує самостійну підготовку студентів на основі нових інформаційних технологій. По теоретичному і методико-практичному розділах Програми заняття проводяться по трьом основним напрямам.
Перший напрям - це розділ теоретичної підготовки по комплексу "Основи фізичного виховання".
Другий напрям – це розділ по освоєнню основних методико-практичних положень при виконанні фізичних вправ на практичних заняттях по учбових розділах програми.
Третій напрям - це розділ фізичної підготовки.
Самостійні заняття бути логічним продовженням навчальної роботи. Зміст їх складають вправи, направлені на розвиток основних фізичних якостей, повторення елементів техніки рухів і освоєння теоретичного і методичного розділів Програми.
Самостійна учбова діяльність студентів включає наступні види навчальної роботи:
· вивчення навчальних текстів з ілюстраціями;
· знайомство з методичними і програмно-інформаційними засобами по навчальних розділах;
· комп'ютерний тренінг по теорії і самоконтроль знань;
· виконання практичних завдань по навчальних розділах.
Викладач забезпечує поточний контроль, позволяючий оперативно вносити корективи до начально-виховного процесу.
Форми контролю:
· спостереження;
· усний опит; ·
складання індивідуальної програми занять фізичними вправами;
· комп'ютерний контроль знань.
Порівнюючи дидактичну ефективність різних компо-нентов розроблених навчальних комплексів, можна відзначити явну перевагу електроних підручників перед традиційними друкарськими матеріалами. Методика навчання, заснована на нових інформаційних технологіях, сприяє підвищенню якості і інтересу до вивчення теоретичних і методичних розділів навчальної програми.
Висновки: 1. Застосування в навчанні інформаційних технологій у викладанні фізичного виховання дозволяє реалізувати вимоги теоретичного і методичного розділів Робочої учбової програми за допомогою самостійної внеаудиторной учбової роботи студентів, зберігаючи тим самим аудиторний годинник для занять фізичними вправами.
2. Розробка і впровадження в навчання засобів інформаційних технологій сприяють підвищенню рівня навчальної і методичної роботи курсу фізичного виховання.
Інформаційні технології навчання дозволяють студентам ефективно самостійно освоювати теоретичний і методико-практичний розділи Робочої навчальної програми по фізичному вихованню.